فروش انواع درب دوجداره تاشو با کیفیت در خرم آباد

فروش انواع درب دوجداره تاشو با کیفیت در خرم آباد, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش انواع درب دوجداره تاشو با کیفیت در خرم آباد

چهار شنبه 10 مهر 1398
15:56
توری پنجره دوجداره

فروش انواع درب دوجداره تاشو با کیفیت در خرم آباد

عرض این درب می تواند هر چیزی باشد، ارتفاع - تا 3 متر. تعداد پانل ها نامحدود است، زیرا آنها می توانند به حالت جداگانه پیوست شوند و جدا شوند. درب نصب و نگهداری راحت است.

مواد "درب آکاردئون" نوع درب کشویی غالبا پلی وینیل کلرید است که نمی سوزد، در زمان حرارت دادن مواد مضر را از بین نمی گذارد، به رطوبت مستحکم است. در بعضی موارد، این می تواند چرم یا پارچه باشد. شما می توانید در هر محل نصب کنید.

درب آکاردئونی نیاز به حداقل فضای، آن را فراتر از درگاه حرکت نمی کند، بنابراین صرفه جویی در متر مربع ارزش صرفا عظیم است.

با این حال، با دقت به خصوصیات طراحی آن، این درب است که با بدترین شاخص های صدا و عایق حرارتی تهیه می شود. بنابراین مناسب تر است برای بکارگیری از آن برای کمد یا گنجه، و قطعا به عنوان یک در ورودی، حداکثر - داخلی.

تاشو دوجداره

درب کشویی درب مدل کتابی

آن را به درب اتوبوس ها یادآوری می کند، از دو پنجره ساخته شده است و بر عکس آکاردئون دارای یک ورق عریض یا قاب قاب چوبی است که مزیت غیرقابل انکار آنهاست.

"کتاب ها" سنگین تر، قوی تر، قابل اعتماد تر هستند. آنها از چوب گران بها تولید شده اند، پوشیده شده با پوشش لمینیت گران قیمت، روکش چوب گونه نجیب. بر این اساس، آنها با اتصالات گران تر و با کیفیت بالا مجهز هستند.

نوع درب "کتاب" می تواند ناشنوا یا با شیشه های رنگ آمیزی کامل شود. شما می توانید یک طرح را با توجه به طراحی داخلی و هدف کارکرد درب انتخاب کنید.

از جمله درها خوب است آنها فضای ذخیره، مسدود کردن کل راهرو و اجازه دادن به مبلمان، جایی که آن را با چرخش معمول امکان پذیر نیست. در عین حال، در اندازه، آنها با درب های عادی یکسان هستند، به صورتی که هیچ راه عبور از طریق آنها را محدود نمی کند.